Selasa, 1 November 2011

Kerja oh Kerja

Kerja oh Kerja entri aku kali ni...

Susahnya nak dApat kerja..aku ke yang memilih..ke org yang xpilih aku atau aku mmg bukan insan terpilih...sampai skg lepas kawin aku masih drumah belum dapat kerja...kesiann en husband...tanggung dr atas smpai bawah kat aku..sumenya..mcm2 nak dtanggung...

aku xcukup usaha gaknyer nak dapatkan kerja mungkin itu puncany...nak keje di langkawi takut dok sorg2 bak kate en husband "Kalo cmtu sampai bile2 la xdpt keje kalo fikir takut"...eleh memg la aku takut dok umah yang aku sendiri xpenah jmpa jiran pastu bole dikira bpe ketul family je yang dok aprtment ni..mau xtakut..bayanggkannn dok umah besar sorg2..siang malam bunyi angin tiup...mcm dalam citer hantu seram nuh..mau aku xtakut...tingkap yang ketat tu bole tertutup sendiri..walhal time aku nak tutup kemain ketat lg,....takut kejadian paranormal time aku sorg2...tu jek punCernyer..hehehe


kontinew pasal kerja tadi.aku ni bekas gstt..n dh g buat semakan even name xde(ramai senasib cm aku)aku harap2 sngatla penyerapan gstt tu name aku tersangkut skali..kalo la sangkut aku n insan gstt yg lain bersyukurlahhhh sangat7jutaxxxx...apepun aku harapkan cepat2la aku dpt keje..mohon keje dh banyak sngkut lum lg..moga ade hari yang indah buat aku dan insan gstt yg lain...AMIN...
 
              hmmm..nak jadi cikgu gak
 

2 ulasan:

  1. aku nk jd cikgu gak..tp dapat x ni weh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. akhirnya..dapat juga aku bersama2 rakan gstt yang lain..aminnn..la di UUM..Buat sahabatku encik Markmiez moga ade rezeki yang lebih baik buat kamu..

      Padam